Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Xbox DØd
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > XBOX > XBOX > XBOX Generelt
dodger
Det har skjedd en gang før. Prøver å slå den på men ingen reaksjon. Koblet fra strøm noen minutter og på igjen så virket den. Men nå er det null liv.

Det er en XBOX 1.6 moddet med Xecuter 3. Mistenker strømforsyningen, men har null anelse hvordan jeg skal begynne å feilsøke.

Noen som kan hjelpe meg på vei så jeg slipper å finne opp hjulet på nytt.. sad.gif

På forhånd takk for svar.
n00ky
SITÈR(dodger @ 24.06.07 23:18) *

Det har skjedd en gang før. Prøver å slå den på men ingen reaksjon. Koblet fra strøm noen minutter og på igjen så virket den. Men nå er det null liv.

Det er en XBOX 1.6 moddet med Xecuter 3. Mistenker strømforsyningen, men har null anelse hvordan jeg skal begynne å feilsøke.

Noen som kan hjelpe meg på vei så jeg slipper å finne opp hjulet på nytt.. sad.gif

På forhånd takk for svar.

ikke reaksjon i det hele tatt? blinker ikke eller noe?
iRock
Dette har også jeg opplevd !!

Litt om XBOX,ens historie !!

1. Kjøpte XBOX,en
2. Fikk satt i en Aladin Extreme Chip + Maxtor 200gb + nytt Dashbord
3. En måned etter modifiseringen ville xboxen ikke starte ! ( strømforsjyning gåen ??!! )
4. Satte så et skrujern i strømforsjyneren, med det utfall at en sikring gikk + gnist !!!! hehe
5. Så da var iallefall strømforsjyneren gåen !!!
6. Prøvde så å føre strøm inn i xboxen via en PC ( koblet strøm igjenn om xboxens hardisk strøm-kabel !!
Xboxen startet, men ikke noe bilde på skjermen, og vifta gikk alt for fort.
7. Har nå satt i ny orginal strømforsjyner. Xboxen starter, vifta går normalt men tv-skjermen er forsatt svart !!
8. Når jeg nå trykker på xboxens start-knapp så starter den, slår seg av, slår seg på, slår seg av slår seg på før den etter et par forsøk faktisk turer å går.
Når den da har startet blinker en lampe ved cd-utløser knappen grønt - rødt - grønt
Går ikke ann å få ut cd-romen !!
Ikke noe bilde på skjermen !!!

Er det noe håp for å få denne xboxen til å fungere normalt igjenn ??!!!!
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!