Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Den Offisielle Unlock.no T-skjorten
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > www.Unlock.no > Informasjon om websidene.
Fredrik
Var for en stund siden snakk om trykking av t-skjorte. Hovedproblemet er at logoen ikke har vært tilgjengelig i høy nok oppløsning til at den kunne trykkes.

Jeg har jo laget en ny logo som jeg synes er bra, og jeg har allerede testet å trykke en t-skjorte, og det ble veldig bra.

Jeg trenger litt feedback for hvordan t-skjorten skal være - så vennsligst svar på spørsmålene i pollen over!

150kr er makspris - mest sannsynlig blir det billigere, men det er jo denne momsen og enda verre TOLL siden det er klær, så blir dessverre litt dyrt. Jeg kommer ikke til å selge denne t-skjorten med fortjeneste - den blir solgt til innkjøpspris

Et annet spørsmål er dette med reklame for UnlockShop - jeg tenkte å sponse noen kr på t-skjorter med reklame for UnlockShop på baksiden. Noen forslag til hvordan det skal se ut? Kun UnlockShop logoen? Logo med tekst "operatørlåst mobil? forslag?

Ellers kan jo baksiden også brukes på t-skjorter uten reklame - noen forslag til hva som skal stå der da?

Slik ser t-skjorten jeg har testet ut (fargen på trykket er litt feil på dette bildet - det er riktig på "ekte"):
mr. me
Hehe... ENDELIG! =)

Eg kommer garantert til å kjøpe en...! =)

Bakside: "operatørlåst mobil?" øverst, og Logoen til Unlock.shop under teksten! =P det hadde vært en måte å gjøre det på! =)

Har du hørt med Inkclub

Der finner du billige t-shirt etc... =)

Eg brukte det til julepresanger! =)
Jan Helge
Synes vi skulle ha fått tilbud om å kjøpe gensere med unlock logoen på jeg... smile.gif
mr. me
SITÈR(Spoochy @ 02.08.07 01:12) *

Synes vi skulle ha fått tilbud om å kjøpe gensere med unlock logoen på jeg... smile.gif

Genser hadde også vært kult! =)
Jan Helge
Sånn skikkelige gode Collage gensere hadde vært noe... smile.gif

PS!
Blir snart kaldt med T-shirt nå.. tongue.gif
Fredrik
Ok, ser det er mye forskjell på hva folk ønsker her, så blir nok litt stress om jeg skal kjøpe inn og så selge videre.

Tror kanskje det er enklere om jeg bare åpner en "butikk" - hvor dere kjøper rett fra trykkeriet selv. På den måten unngår vi også moms og toll-problemene.

Noe alla dette: http://www.cafepress.com/UnlockShop
OBS: Ikke bestill enda!!!

Da er det mulig å legge til litt forskjellige ting - ikke bare t-skjorter. Så vidt jeg skjønner betaler dere da direkte til butikken - ikke meg.
mr. me
Har sansen for dette her! =)

Eg skal nok ha meg en genser og en t-shirt når du gir klarsignal! =)
imho
Jeg er fri for rene skjorter. Er det siste utgave som ligger på cafepress?
Mezher
Eg og kommer garantert til å kjøpe denne t-skjorten.

Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!