Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Flashe Se K810i
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > Mobilprodusenter > Sony Ericsson
Betman
Hei. Har lest mye nyttig informasjon her på forumet, men finner ikke hjelp til mitt lille problem noe sted.
Etter en vellykket flashing med setool2lite har jeg problemer når jeg skal starte tlf.

Får beskjed om at det er en configurasjon error og at jeg skal kontakte leverandør eller nettselskap. Har netcom, telefonen er kjøpt låst, men jeg fikk koden for å låse den opp av telenor. Ønsket å kvitte meg med entry, derfor flashet jeg telefonen. Noen som har noen råd?

Jan Helge
Du må finne en Customization pakke. Last ned den å pakk den inn i "Misc" feltet så trykk "Write Script" så regner jeg med at saken løser seg. smile.gif
Betman
SITÈR(Spoochy @ 29.10.07 02:12) *

Du må finne en Customization pakke. Last ned den å pakk den inn i "Misc" feltet så trykk "Write Script" så regner jeg med at saken løser seg. smile.gif

Hei og takk for meget raskt svar. Fikk kjørt prosedyren du forklarte og zippa mappa fra K810-HB1-06_Gen_CDA102568_11_R8A_GENERIC_EUROPE_2.zip og la den inn i "Misc" feltet. Fikk til prosedyren, men lurer på om den pakka er feil til min tlf? Hvor kan jeg ev. finne riktig pakke? Mistenker at jeg på ha Europa 4?

På forhånd takk..
Jan Helge
Den er feil ja... Men send meg E-Post adresse på PM så skal du få den riktige av meg...

Om du har tilgang på flere pakker så er det Europe4 du skal ha... Helst Generic og ikke Operatør bestemt. smile.gif
Betman
SITÈR(Spoochy @ 29.10.07 18:42) *

Den er feil ja... Men send meg E-Post adresse på PM så skal du få den riktige av meg...

Om du har tilgang på flere pakker så er det Europe4 du skal ha... Helst Generic og ikke Operatør bestemt. smile.gif

Hei, takk for hjelpen så langt..
Har etter litt om og men fått tlf opp å gå etter flashingen som beskrever over. Er heldigvis kvitt Entry, men logoen til Telenor her fortsatt oppe i venstre hjørne. Greit nok det. Men jeg får ikke valgt norsk språk. Har henta ned HB1_06_Gen_CDA102568_122_R1A_GENERIC_EUROPE_4.zip.
Brukte også :K810_R6BC002_MAIN_GENERIC_SM_RED52.rar og K810_R6BC002_FS_CENT_EUROPE_RED52.rar
Mente det skulle være riktig. Er nesten snart så jeg gir opp.... Men nederlag det også da?? Noen synspunkter?
Jan Helge
Eneste jeg hadde var Telenor...
Djgunnah
Jeg og har flashet om og fjernet entry på min K810

jeg har alt sammen ( trur jeg ... )

vent litt så kan du få det ... ( må skjekke på bærbaren smile.gif )

Betman
SITÈR(Djgunnah @ 30.10.07 18:15) *

Jeg og har flashet om og fjernet entry på min K810

jeg har alt sammen ( trur jeg ... )

vent litt så kan du få det ... ( må skjekke på bærbaren smile.gif )

mvh

-Djgunnah

Det hadde vært topp. Jeg fikk costumpakke i dag som er riktig til min telefon, men har nok feil firmwareversjon siden jeg bare får English, French, Dutch, Romanian, Slovakian, Polish som språkvalg. Lurer litt på om jeg skal ha firmware R6BC002.

På forhånd takk.

SITÈR(Spoochy @ 30.10.07 02:11) *

Eneste jeg hadde var Telenor...

Takk for knallfin hjelp så lant. Det er topp. Har lært utrolig mye her på forumet og fått en god innføring i hvordan mobilen er satt opp. Ser ut som det ordner seg dette her. Var litt bekymret en stund.

Betman-

Djgunnah

Denna har jeg brut med R6BC002 ( får ikke til og laste opp alt da det er for stort ... :/ )
men det er disse to jeg har brukt

-K810_R6BC002_FS_EUROPE_4_RED52

-K810_R6BC002_MAIN_GENERIC_SM_RED52

VEDLEGG FJERNET grunnet Regelbrudd
Jan Helge
en liten pekepinn Djgunnah....

Pluss at Custom filen er til K800 orginalt. smile.gif

TIL ANDRE LESERE:
Minner om at Custom filer er like ulovlige som selve Flash filene da dette er en eiendom som tilhører Sony Ericsson.
Derfor går dette under WAREZ/PIRATVARE kategorien desverre...
Betman
SITÈR(Djgunnah @ 31.10.07 23:16) *

Her har du en costumpakke ... ( se vedlagt fil )
Trur iallefall at det var den det var ...

Denna har jeg brut med R6BC002 ( får ikke til og laste opp alt da det er for stort ... :/ )
men det er disse to jeg har brukt

-K810_R6BC002_FS_EUROPE_4_RED52

-K810_R6BC002_MAIN_GENERIC_SM_RED52

+ Filen jeg har lagt ved msn-wink.gif

mvh
-Djgunnah

EDIT : Viste ikke at det ikke var lov til og ikke laste opp filer her ... unsure.gif ( skjønner nå! )
Da vet jeg det og ...

VEDLEGG FJERNET grunnet Regelbrudd

Huffda, jeg visste heller ikke at det var sånn, men vi lærer så legne vi lever. Takk uansett. Har fått fiksa dette ved å søke litt på www osv, så da fant jeg det jeg trengte og fikk lasta det ned til min PC.

Betman-
Ganagul
SITÈR(Betman @ 29.10.07 17:47) *

SITÈR(Spoochy @ 29.10.07 02:12) *

Hei og takk for meget raskt svar. Fikk kjørt prosedyren du forklarte og zippa mappa fra K810-HB1-06_Gen_CDA102568_11_R8A_GENERIC_EUROPE_2.zip og la den inn i "Misc" feltet. Fikk til prosedyren, men lurer på om den pakka er feil til min tlf? Hvor kan jeg ev. finne riktig pakke? Mistenker at jeg på ha Europa 4?

På forhånd takk..

Hvor fikk du tak i denne filen?

Gana
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!