Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: E61 Og 2 Sim Korter!
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > Mobilprodusenter > Nokia
arian88
Hei,
Jeg har en Nokia E61.
Har en sim kort fra OneCall og skal ha en annen fra Tele2.
Tenkte å bruke begge på et mobil.
Jeg veit at det går ikke ann å bruke dem sammtidig, men det går bra.
Hva må jeg kjøpe og har dere noe link til det?

ET annen ting.. Hvordan for jeg bytte mellom sim kortene? må jeg åpne mobilen fysisk?
eller er det noe innstilling som E61 har den også.

Takk
MVH
Aryan
Fredrik
Det finnes produkter som lar deg brukte to sim-kort. Normalt vil du da kunne bytte mellom de to kortene i en egen meny på telefonen, eller ved å taste inn en kode. Bare søk på "dual sim" eller lignende på ebay.

Merk at du må mest sannsynlig fysisk skjære ut selve "chipen" i sim-kortene dine for å få plass til begge...
rocky96
SITÈR(Fredrik @ 26.11.07 00:42) *

Det finnes produkter som lar deg brukte to sim-kort. Normalt vil du da kunne bytte mellom de to kortene i en egen meny på telefonen, eller ved å taste inn en kode. Bare søk på "dual sim" eller lignende på ebay.

Merk at du må mest sannsynlig fysisk skjære ut selve "chipen" i sim-kortene dine for å få plass til begge...

Jeg har den løsningen hvor en må fysisk kutte ca. 40% av begge SIM'ene

Den kinesiske Ifone ( som ligner litt på iPhone)
har en løsning for 2 separate SIM.
Siste modell skal visstnok klare 2 SIM i bruk samtidig
men jeg har ikke testet det selv.

.
arian88
SITÈR(Fredrik @ 25.11.07 23:42) *

Takk skal søke..
Men veit du hvordan skal jeg se om den passer for E61?
ER det fleste universiale? Som passer for de fleste modeller?
Jeg ser nesten ingen ledig plass i mobilen lixom tongue.gif hehe yucky.gif eek.gif
Og hvordan kan jeg finne ut at E61 støtter det!!!

fant en del linker ista...
Ser det riktig ut?
Dual Sim for E61 - Analog
Dual sim for E61 - Digital
Dual sim for E61 - Full size Digital

Den siste ser mere realistisk ut..
her er også bilde av det:
IPB Bilde

Flere muligheter her også:
Universal Dual Sim
duosim.com

Men det ser ut som denne mulighet passer for E61.
Veit noen om jeg må ha også tangen? det ser en tang mellom produktene..
Og hvilke av de varene passer best for meg og ser bedre ut...

Onecal bruker også 3G...

Videoer...
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!