Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: K800i Starter Ikke Skikkelig?
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > Mobilprodusenter > Sony Ericsson
staander
Det kommer bokstavene "de" i venstre hjørne øverst på skjermen.. den starter bare frem til bakgrunnsbilde.. Hva har skjedd?? shocking.gif
HoKo
SITÈR(staander @ 10.01.08 17:11) *

Det kommer bokstavene "de" i venstre hjørne øverst på skjermen.. den starter bare frem til bakgrunnsbilde.. Hva har skjedd?? shocking.gif

Høres ut som en crach i systemet.
Har du testet å oppgradere den?
staander
SITÈR(HoKo @ 10.01.08 18:17) *

takk for svar smile.gif hvordan gjør jeg det?
staander
SITÈR(staander @ 10.01.08 19:20) *

hei,

Nå er den oppgradert, men det viker som tegnsettet er ødelagt. Kommer bare "rare" små bokstaver overalt
HoKo
SITÈR(staander @ 10.01.08 18:50) *

SITÈR(staander @ 10.01.08 19:20) *

hei,

Nå er den oppgradert, men det viker som tegnsettet er ødelagt. Kommer bare "rare" små bokstaver overalt

Hvordan oppgraderte du?
Hvis du har kvitteringen på tlf kan du jo reklamere hvis du mener det er feil smile.gif
staander
Jeg oppgraderte med den update greia til SonyE og kabel. Jeg har fått den av Deltaservice som en erstatning av annen som døde. Er det noen måter å refreshe telefonen helt med den kabelen(slette og installere systemet på nytt)? Det virker som den har fått en skikkelig systemfeil. Alle bokstaver er "små og tynne" og står helt tilfeldig..

Jeg kan jo sende den inn da men det tar sånn tid sad.gif blæ.. har bilen på verksted også
tedis74
Vist du ikke vet hvordan du flasher den, bør du ikke gjøre det selv.
Det er da store muligheter for at det går galt.

Vist du insisterer på å gjøre det selv, etter MIN erfaring da jeg startet å flashe, brukte jeg totalmultiserver.
(Den var brukervenlig da jeg drev på i begynnelsen, vet ikke nå hvordan den er nå).
Ulempen er at du må kjøpe credit.

Det er en stund siden jeg brukte den, så jeg vet ikke om det er noen som selger credit her inne på forumet.

eller så kan du ta en runde på han google..

HoKo
SITÈR(staander @ 10.01.08 20:47) *

Jeg oppgraderte med den update greia til SonyE og kabel. Jeg har fått den av Deltaservice som en erstatning av annen som døde. Er det noen måter å refreshe telefonen helt med den kabelen(slette og installere systemet på nytt)? Det virker som den har fått en skikkelig systemfeil. Alle bokstaver er "små og tynne" og står helt tilfeldig..

Jeg kan jo sende den inn da men det tar sånn tid sad.gif blæ.. har bilen på verksted også

hvis du itj har tid, så må du sjekke på forumet om noen i nærheten av deg kan hjelpe deg smile.gif
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!