Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: W300i
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > Mobilprodusenter > Sony Ericsson
elvira25
Min gamle w300i sluttet virke etter jeg byttet fra Telenor til Tele2. Hva kan ha skjedd?

MEI: 359988009648323
Jan Helge
Hva med å være litt spesifikk?
elvira25
SITÈR(Spoochy @ 14.01.08 22:06) *

Hva med å være litt spesifikk?

Ok- jeg setter inn nytt SIM, men det står at det er inaktivt. har kontaktet Telenor, men de sier at telefonen ikke skal være låst.
Jan Helge
Er det sim-kortet fra Tele2 som sier inaktivt?
Er det lenge siden du fikk kortet?
Er du sikker på at operatøren har aktivisert det nye kortet?
Er telefonen på noen måte meldt stjålet hos politi eller forsikring?

elvira25
SITÈR(Spoochy @ 14.01.08 22:33) *

Er det sim-kortet fra Tele2 som sier inaktivt?
Er det lenge siden du fikk kortet?
Er du sikker på at operatøren har aktivisert det nye kortet?
Er telefonen på noen måte meldt stjålet hos politi eller forsikring?

Kortet er nytt, og det er Tele 2 som sier inaktivt. Har prøvd SIM i annen tlf og det fungerer fint. Hm,har kjøpt telefonen brukt da, men det har jo gått fint med Telenor abonm. Tror du den er meldt stjålet?
Jan Helge
Ja jeg tror den er meldt stjålet eller ødelagt hos et forsikringselskap.
Hvis du setter i Telenor kort vil du få signaler men du får opptatt signal ved utgåene samtaler og kan ikke ta imot innkommende.
elvira25
SITÈR(Spoochy @ 14.01.08 22:41) *

Ja jeg tror den er meldt stjålet eller ødelagt hos et forsikringselskap.
Hvis du setter i Telenor kort vil du få signaler men du får opptatt signal ved utgåene samtaler og kan ikke ta imot innkommende.

Så kjipt...Får levere den politiet eller noe.
Jan Helge
Eller true den personen som solgte deg telefonen med anmeldelse om du ikke får hevet kjøpet.
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!