Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Driftslogg (forum)
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > www.Unlock.no > Informasjon om websidene.
Fredrik
I denne tråden vil jeg informere holde dere informert om hva som skjer i forumet.

Da begynner jeg med følgende gladnyhet:

Dere har sikkert møtt følgende skjerm et par ganger:

Takk, .......

Vennligst vent...

(Eller klikk her hvis du ikke ønsker å vente)

Denne skjermen er nå borte, og vi slipper denne irriterende og unødvendige ventingen.

Så hvis du f.eks søker, får du resultatene med en gang! msn-wink.gif
razh0r
clap.gif

(mitt hundrede innlegg smile.gif )
Fredrik
Forumet er oppgradert til versjon 1.3 Final. Si i fra hvis noen feil skulle dukke opp.
Jmsmms
Ja, Nå får jeg Den derre:
Takk,
Venligst Vent, Klikk vist du ikke ønsker å vente

Eller no?
Fredrik
Ja. Må legge den "hack'en" inn på nytt igjen. Men akkurat nå prioriteres www.unlock.no biggrin.gif
Jmsmms
Den er grei, klarer meg sikkert med den uansett.
Fredrik
I natt dreit jeg meg litt ut, skiftet passordet til domenet mitt (av sikkerhetsmessige årsaker), og det førte til at passordet til databasen også ble byttet. Det tenkte ikke jeg over, så i natt var det ikke mulighet å komme inn på verken unlock.no eller forumet. Det oppdaget jeg ved en tilfeldighet i dag tidlig, og fikk oppdatert passordene, slik at det gikk an å få kontakt med databasene.

Hvis dere får noen flere feilmeldinger, må dere si i fra, kan være det er noen filer jeg har glemt å oppdatere.

Jeg har merket at etter at et innlegg blir skrevet, kommer det bare en blank side. Jeg er klar over problemet, og prøver å finne løsningen.. Har en mistanke om at dette har en sammenheng med endringen av passorded, men kan ikke helt skjønne hvorfor... blink.gif

Inntil videre: når den blanke siden kommer, betyr det at innlegget er lagt til. Så derfor må dere ikke trykke på "oppdater" eller prøve igjen, da legges nemlig innlegget inn enda en gang. Bare trykk "tilbake" i nettleseren, og oppdater den siden.

Posting skal fungere normalt igjen nå. Hvis ikke, si i fra.
Fredrik
Gjorde en par "visuelle" endringer på forumet. Skiftet litt farger. I hovedsak er de hvite kantlinjene byttet ut med blåfarge.

Var dette bare rotete? Er det noen steder det ser helt feil ut? Skal jeg ta det tilbake slik det var?

Jeg er klar over at medlemsprofilene ser litt rare ut, men det skal jeg prøve å få fikset (klikk på et brukernavn for å se medlemsprofilen).
kyberbob
synes det var bedre med de mørke linjene i stedet for de lyse.
y_not
QUOTE(Fredrik @ 20. Jan -04, 01:39)
Var dette bare rotete? Er det noen steder det ser helt feil ut? Skal jeg ta det tilbake slik det var?

Jeg likte det ikke.....
Fredrik
Unlock.no og forumet er nok en gang flyttet til en ny server. Denne gang hos ISPNordic.no.

Flyttingen denne gang førte til litt mer nedetid enn tidligere flyttinger, men jeg tror vi overlevde?
ZyCoN
jeg lever!
sonyericsson4ever
Jeg lever også, men finnes ikke fortsatt,

Takk,
Venligst Vent, Klikk vist du ikke ønsker å vente

??
Fredrik
Jo, den kom tilbake under en oppgradering for en stund siden. Er ikke sikker på om jeg gidder å fjerne den på nytt, da jeg i løpet av sommeren allikevel vil oppgradere til en ny versjon av forumet.
y_not
Jeg lever...selv etter 2 dager uten internett...uæææææ
sonyericsson4ever
Gjør jo ikke så mye med de vennligst vent greiene.. Ikke krise for meg om de kommer.....
Fredrik
Har lagt til en funksjon som viser hvem som har vært innom forumet det siste døgnet. Dette ser du nederst på forsiden av forumet. Legg merke til at "rekorden" gjelder fra i dag av. Har sannsynligvis vært langt flere på en dag ved tidligere anledninger...

Har også byttet ut datoformatet, slik at det er dag.måned.år
Balkan87
Hehe

det er bra =)

Du får orden på Ting Fredrik

thumbup.gif
paroz
@fredrik

jeg har prøvd en del av webhosting selskapene i norge og av erfaring er uniweb.no den beste.

i tillegg har de fri trafikk

men denne virker også bra. ellers virker det som alt fungerer. thumbup.gif
Fredrik
paroz: Uniweb.no var veldig dyr...

ISPnordic.no har fungert veldig bra forløpig, og fordelen med de er at det er 5 folk (ungdommer) som står bak, og det er alltid noen av dem som er tilgjengelig på IRC hvis jeg skulle lure på noe. smile.gif

Edit: Heretter vil oppdateringer i forumet postes som egne innlegg, for å skape litt oversikt.
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!