Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Får Ikke Unlocka K530i
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > Mobilprodusenter > Sony Ericsson
villomann
heisann, jeg har en k530i som jeg kjøpte av en kar. men den er låst til telenor. noen som kan hjelpe meg med å få unlocka den? har kjørt de programmene som står i toturialene jeg har lest men får ikke setool til å registrere at jeg plugger telefonen inn.... noen som pliiis kan hjelpe meg...?? sad.gif
HoKo
hei

er det vista du kjøre?

hei

er det vista du kjøre?
villomann
SITÈR(HoKo @ 26.04.08 23:36) *

hei

er det vista du kjøre?

hei

er det vista du kjøre?

nei er ikke vista, er XP, fikk til å koble den til, men nå er det et annet problem. når jeg skrur på telefonen står det kontakt netverks ansvarlige eller no sånt....
HoKo
legg inn ny software smile.gif
husk å velg complete phone
villomann
SITÈR(villomann @ 27.04.08 15:07) *

SITÈR(HoKo @ 26.04.08 23:36) *

hei

er det vista du kjøre?

hei

er det vista du kjøre?

nei er ikke vista, er XP, fikk til å koble den til, men nå er det et annet problem. når jeg skrur på telefonen står det kontakt netverks ansvarlige eller no sånt....

hva slags program bruker jeg til det da? evt hvor finner jeg software'n jeg skal bruke?.. en liten walktrough hadde vært fint hvis du hadde giddi =) laugh.gif
lurven1
Se på gsmhosting.net Du finner alt du trenger der. Ta også en titt på se-nse.net mye nyttig der. biggrin.gif
chiron
SITÈR(HoKo @ 27.04.08 00:36) *

hei

er det vista du kjøre?

hei

er det vista du kjøre?

Men jeg kjører Vista. wink.gif
Og flasha fint min w610i med dette os'et.

Mvh
Chiron
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!