Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Vannskadet K810i
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > Mobilprodusenter > Sony Ericsson
bandittman
Ja jeg var uhelldig og fikk dynket min K810i med Baylies++ tror jeg da på festen i helga, har oppnet den og ser at det er baylies på kontaktene til displayet og tastaturet og blitcen msn-cry.gif

Og da lurer jeg på om en kan vaske tingene på den telefonen og bruke det til deler da?

Eller er tingene ødelagt da tro?
Jan Helge
De delene blir aldri 100% bra igjen.
bandittman
Hmm... det var jo drit da, men har jo bestilt meg en ny K810i nå da biggrin.gif

Så det er bare og kaste de eller kan jeg brøve og se om jeg får vasket det da?

Tenkte og at det ikke blir 100% igjen da, men en kan jo prøve og se da?
Jan Helge
kan jo ikke skade den mer enn den allerede er så hvorfor ikke prøve. smile.gif
EXIDE
SITÈR(bandittman @ 27.04.08 22:54) *

Ja jeg var uhelldig og fikk dynket min K810i med Baylies++ tror jeg da på festen i helga, har oppnet den og ser at det er baylies på kontaktene til displayet og tastaturet og blitcen msn-cry.gif

Og da lurer jeg på om en kan vaske tingene på den telefonen og bruke det til deler da?

Eller er tingene ødelagt da tro?

Du kan jo kjøpe en tannbørste og en flaske kondensfjerner på en bensin stasjon å prøve deg på en rens smile.gif
bandittman
Ja skal prøve på det vettø thumbup.gif
bandittman
Har prøvd og rengjøre de delene til ken telefonen nå, men ser ikke ut til og redde annet en displayet da Balyesen har tæret på kontaktene til delene da thumbdown.gif no.gif
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!