Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Viktig Informasjon!
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > XBOX > XBOX > Tilbakemeldinger
Fredrik
Som dere har merket, har jeg opprettet en ny kategori i forumet til XBOX.
Jeg har også begynt så smått i produksjonen av en webside, i samme stil som www.unlock.no - her vil du også i hovedsak finne guider og artikler.

Hva har XBOX med mobiltelefoner å gjøre lurer dere sikkert på? Svaret er vel ikke særlig mye... Men noen ting har de til felles, og det er at de kan modifiseres og flashes... tongue.gif

Og det er akkurat det hovedtemaet er: Mulighetene en xbox har når en modchip er installert. Den vil da være "unlocked" tongue.gif og kan kjøre hvilken som helst programvare, noe som gjør at mulighetene er enorme. Formålet med websiden og forumet er å informere dere om mulighetene, og hjelpe dere med å modde xbox'en, slik at dere kan utnytte den skikkelig! XBOX er langt i fra bare en spillekonsoll...

Arbeidet med websiden startet i dag, og jeg regner med å få den opp i løpet av en uke eller to.

Designet i forumet er bare midlertidig. Jeg skal selvsagt ikke ha den logoen, fargene vil også bli annerledes.
y_not
Gull.....her kan jeg bidra med mye....har jo tross alt en modda xbox selv..smile.gif
Fredrik
Ja, har du lyst å bidra med å skrive guider/artikler?
y_not
QUOTE(Fredrik @ 2. Nov -03, 16:16)
Ja, har du lyst å bidra med å skrive guider/artikler?

Oj...det var litt værre...hehe.
Hva trenger du guide til da? Sett opp liste da, så skal jeg se hva jeg
kan få ned på papir..smile.gif

Blir vel å dra ut digitalkameraet og knipse ivei da..smile.gif
Fredrik
Hehe. Nei jeg har ikke planlagt så mange guider forløpig. Jeg har tenkt å skrive noen artikler om litt grunnleggende info, og f.eks hvordan en setter opp xbox media player.

Men hadde vært fint om du kunne bidra med! Jeg har bare kameraet på mobilen og det er ikke så veldig bra. Er jo noen guider det ville vært veldig nyttig med bilder, og da kunne kanskje du hjulpet med det? Uansett, jeg spør deg hvis det skulle bli aktuelt.
y_not
Bare å spørre....hjelper til jeg..smile.gif Får jo cred av det... laugh.gif
ZyCoN
Hei... Dette hørtes ut som en veldig bra ide....

jeg har tenkt en del på dette med xbox..
bra hvis dere legger ut noen guider... jeg har ikke vært så veldig aktiv på unlock siden i det siste... men siden jeg nå ha fått igjen internett hjemme... regner jeg med å bli litt aktiv igjen.. mulig bidra litt også msn-wink.gif

Håper jeg kan bidra litt på x-box foumet også....
y_not
QUOTE(ZyCoN @ 3. Nov -03, 23:13)
jeg har tenkt en del på dette med xbox..

Har du xbox nå eller?
Xbox er bare genial....hehe. Det som er morsomt er at jeg
bruker den mest til å streame film fra pcn til tvn. Hehe.
Spiller en sjelden gang... cool.gif
ZyCoN
Det har jeg ikke... me jeg vurderer sterkt å skaffe meg en...
y_not
Gjør det..smile.gif
Fredrik
Ja, skaff deg xbox. Skal snart få skrevet et par guider, så kan du bruke den nye xbox side som veiledning! biggrin.gif
Calsium
Noen Med Xbox live her!! Jeg synst det var idiotisk dette med all kredittinfoen og personlig info i registreringen der!! Alle som skal kjøpe det NB : Ha Visa, Mastercard eller Americanexpress kortet må ha ekte logo!!

Til alle med xbox live add meg!! eek.gif
y_not
QUOTE(Calsium @ 13. Nov -03, 22:17)
Jeg synst det var idiotisk dette med all kredittinfoen og personlig info i registreringen der!! Alle som skal kjøpe det NB : Ha Visa, Mastercard eller Americanexpress kortet må ha ekte logo!!

Sånn det er, du må vise at du er over 18 år og kan betale for deg vettu.
Prøv å bestill et telefon abonnement uten legg lixom...funker ikke slik.
ZyCoN
Jeg har nå skaffet meg en XBOX.... Jippi...!!!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

det tok ikke lange stunda
Jmsmms
Jeg har nå skaffet meg en XBOX.... Jippi...!!!!!        det tok ikke lange stunda

Jeg har ikke Xbox...håper å få en til Jul....
Men men jeg har jo den såkalte Xbox msn...
Den støtter meg tongue.gif
Iminzilion
har endeligs skaffe cash tongue.gif og nå er det. 2timer.. JA... KUN 2 TIMER til jeg skal reise til siba og kjøpe xbox tongue.gif *sogle*
og så bestille chip senere i dag tongue.gif
er i himmelen biggrin.gif

for. sweet med xbox forum biggrin.gif
komme nok til å "henge" her
powerchip
digg med et xbox forum biggrin.gif , har ikke xbox selv da , men vudret stert å kjøpe det biggrin.gif .
Øyvinszen!
hei! jeg kan godt hjelpe med guider og sånt! jeg har moddet xboxen jeg anbefaler akira 2 chip
hvis du ikke har en modda xbox så se på denne linken........

www.chip-shop.net denne e veldig bra.. ja ja lykke til! thumbup.gif
Øyvindzen!
xbox msn ka e dt? blink.gif
ZyCoN
xbox msn??? er ikke noe det... Xbox er Xbox og Msn er chatteprogrammet til microsoft...
mknumber1
Når kommer egentlig denne "XBOX-siden" opp? unsure.gif
Fredrik
QUOTE(mknumber1 @ 27.02.05, 00:56)
Når kommer egentlig denne "XBOX-siden" opp? unsure.gif

Den er dessverre skrinlagt sad.gif
thor918
Har ikke noe å si. (klask på skuldra til Fredrik)
Det er jo så mange av disse guidesidene alikevel og engelsk kan vi vel alle.
dessuten så bidrar jo dette forumet det vi ellers måtte trenge.
ZyCoN
det er godt å høre!
Labbetussen
QUOTE(Fredrik @ 02.11.03, 05:18)
Som dere har merket, har jeg opprettet en ny kategori i forumet til XBOX.
Jeg har også begynt så smått i produksjonen av en webside, i samme stil som www.unlock.no - her vil du også i hovedsak finne guider og artikler.

Hva har XBOX med mobiltelefoner å gjøre lurer dere sikkert på? Svaret er vel ikke særlig mye... Men noen ting har de til felles, og det er at de kan modifiseres og flashes... tongue.gif

Og det er akkurat det hovedtemaet er: Mulighetene en xbox har når en modchip er installert. Den vil da være "unlocked" tongue.gif og kan kjøre hvilken som helst programvare, noe som gjør at mulighetene er enorme. Formålet med websiden og forumet er å informere dere om mulighetene, og hjelpe dere med å modde xbox'en, slik at dere kan utnytte den skikkelig! XBOX er langt i fra bare en spillekonsoll...

Arbeidet med websiden startet i dag, og jeg regner med å få den opp i løpet av en uke eller to.

Designet i forumet er bare midlertidig. Jeg skal selvsagt ikke ha den logoen, fargene vil også bli annerledes.

JA!... Dette hørse LOVENDE ut altså! Da jeg driver aktivt med modding av xbox'er så tror jeg dette vil øke interessen og kunnskapen rundt det å ha en moddet xbox. FLOTT! laugh.gif
thor918
hehe lovende ja. du ser jo at xbox forumet har eksistert ganske så lenge nå.
thumbup.gif
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!