Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: W810i Med Fukt Problemer.
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > Mobilprodusenter > Sony Ericsson
-Knight-
For å unngå 2 poster etter hverandre bruker jeg denne til å få fram hovedproblemet, samt at jeg tar med et lite kjapt spm på slutten.

Forord:
Min W810i lå på benken ved siden av dusjen mens jeg dusjet en dag (lenge siden) og oppførte seg utrolig irriterente etter at den ble utsatt for mye dusj-damp og generelt ganske fuktig luft.

Problem:
Hver gang min W810i blir utsatt for fuktighet starter den, og fortsetter, med å trykke "1" tasten konstant når den selv vil, og i tillegg reagerer den ikke når jeg prøver manuellt å trykke "1" tasten selv.
Dette varer helt til tlf er 100% tør igjen.
(fuktighet er: vanlig pust over natta i et lite rom uten lufting, regn, luft med damp som i f.eks kjøkken osv)

Spørsmål:
-Er det noen andre som har hatt lignende problemer?
-Må tlf sendes inn til rep får å bli kvitt problemet?
-BØR tlf sendes inn for å hindre evt større skader over lengere tid, eller er det nok å bare passe på at den ikke utsettes for fukt i framtid?
-Er det mulighet for å gjøre noe med dette selv, som f.eks å åpne tlf og ha på rensende midler som alkohol o.l?

Takker for svar smile.gif

Ekstra spm, Noen i/rundt Trondheim som får til å gjøre operatørlogoen usynelig eller få den helt bort?
(Det irriterende "Netcom"-navnet som hindrer bakgrunnsbilder)
Stani
Det er ingen vits i å sende inn en fuktskadet tlf til service, garantien har da falt bort og serviceverksted vill ikke gi deg prisoverslag på rep( ikke lønnsom rep)
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!