Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Nesten Dø K810i
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > Mobilprodusenter > Sony Ericsson
vanmaster
Dattra mi fikk låne en k810i til meg.
da hun skulle lade tlf i går kveld så kom hun borti noen høytaler ledninger. uisolert sikkert.
nå er det nesten ikke liv i tlf. kun en liten lilla prikk på sjermen.
hva kan ha sjedd?'
er det noe håp og reparer den?
kan jeg reparer den noen plass når den er kjøpt gjennom et firma på internett?
Fjellgjeit
SITÈR(vanmaster @ 05.10.08 10:34) *

Dattra mi fikk låne en k810i til meg.
da hun skulle lade tlf i går kveld så kom hun borti noen høytaler ledninger. uisolert sikkert.
nå er det nesten ikke liv i tlf. kun en liten lilla prikk på sjermen.
hva kan ha sjedd?'
er det noe håp og reparer den?
kan jeg reparer den noen plass når den er kjøpt gjennom et firma på internett?

Ta den med ditt du kjøpte den og reklamer på den. Men hold kjeft om det med kablene... hehe.
Enten så får du den reparert, eller så får du (muligens) et retur-gebyr, eller den skrotes kostnadsfritt.

Prøv forøvrig å ta ut lader/batteri, holde på-knappen inne (ja uten batteri) noen sekunder og sett i batteriet igjen. Men høres ut som noe mer "alvorlig" en som så ut.
Samir montana
Hei! intresrt i å kjøpe jeg har en lilla k810i nesten ny med nytt deksel alt virke knu på det sølve rundt er den noen 2-3 små biter som nagler.
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!