Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Fjerne Entry Fra En T650i ?
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > Mobilprodusenter > Sony Ericsson
loxus
Jeg har fått meg en T650i uten operatørlås og alt det der, men den er full av noe forferdelige ENTRY-greier i alle menyene, som jeg ikke helt skjønner hva jeg skal med....

Er det noen måte å slette dette fra telefonen min? Jeg har prøvd å laste ned oppdateringer fra Sony Ericsson, og gjenopprette fabrikkinnstillinger, men det hjelper ikke.

Noen som har en enkel fremgangsmåte? Jeg har USB-kabel til telefonen.
Jan Helge
Her er det noen sene råd:
  1. Send den inn til UnlockShop. (Anbefalt med garantier)
  2. Se om noen private personer i ditt nærområde kan gjøre jobben. (Billigere men uten form for garantier)
  3. Gjør det selv med Davinci programmet og medfølgende kabel. (Ofte en frustrerende oppgave og stor fare for død telefon)
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!