Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Unlockshop.no Overtar Unlock.no?
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > www.Unlock.no > Informasjon om websidene.
Fredrik
SITÈR
Jeg vurderer å endre navn på firmaet fra UnlockShop til Unlock

Jeg har forsøkt å ha et skille mellom bedriften, og hobby-nettsiden men i praksis har det vist seg å ha lite virkning etter min mening. Folk flest klarer fremdeles ikke å se forskjellen, og dessuten er www.unlock.no slik den fremstår i dag "død".

Jeg presiserer at forumet vil fortsette nøyaktig som før. Planen var også å opprette en ny nettside under et subdomene (ettellerannet.unlock.no) slik at eksisterende innhold kan flyttes over, og det vil bli mulighet for å legge til nytt innhold dersom det skulle bli aktuelt igjen.

Det er overhode ikke tatt noen avgjørelse, dette var bare en idé jeg fikk i forrige uke, så om du har argumenter for, eller spesielt mot vil jeg gjerne høre fra deg.

UnlockShop endret navn til Unlock den 01.11.2009.
Fredrik
Flytter denne fra medlemsforumet til det offentlige forumet.

Logo eksempler - noen som har en formening om hvilken som er best?

Trykk på bildet for full størrelse:
Trykk for å vise vedlegg
-Knight-
Syns nr 3 passer best.

På nr 1 og 2 så leser man teksten, kommer til "k" og øynene hopper tilbake til logoen.
På nr 3 så leser men teksten, og øynene fortsetter samme vei over til logoen.
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!