Det er nå mulig å sende gratis SMS fra www.unlock.no.

VILKÅR FOR BRUK AV SMS-TJENESTEN:

1. Kun registrerte medlemmer kan benytte seg av tjenesten. Registrer deg HER. Husk at du må logge inn også, før SMS tjenesten kan benyttes.

2. Avsender nummeret på meldinger som sendes fra unlock.no vil være 00479887173x, og det er ikke mulig å gjøre noe med. Det vil være lurt å opplyse den du sender til om at de skal svare på ditt vanlige nummer, hvis du forventer at de skal svare. "Chatting" blir med andre ord ikke så veldig praktisk, men tjenesten egner seg bra til å gi korte beskjeder.

3. For å hindre misbruk, vil alle utgåendte meldinger logges (inkludert tidspunkt, IP adresser og avsender/brukernavn). Hvis tjenesten misbrukes vil jeg sannsynligvis gjøre den utilgjengelig for vanlige medlemmer. Overdrevet bruk (spam) regnes som misbruk. Ved alvorlig misbruk, vil IP adressen rapporteres til ISP, og eventuelt politi.

4. Det er i utgangspunktet ikke noen grense for hvor mange meldinger du kan sende, men dette betyr ikke at du kan pøse på med meldinger. Kun normale meldinger aksepteres, og hvis det oppdages noen form for masseutsendelser, ufine meldinger, utnytting av at meldinger sendes anonymt, eller andre unødvendige meldinger, vil brukeren(e) som sender dette blir utestengt.

5. Tjenesten kan kun brukes av privatpersoner. Kommersiell bruk aksepteres ikke.

6. Tjenesten er gratis, og det er dermed ikke sikkert at den alltid vil fungere. Send gjerne en e-post til unlock@unlock.no hvis det ikke fungerer, så skal jeg se om jeg kan få det fikset.

Ved å ta i bruk tjenesten aksepterer du disse vilkårene.

SMS funksjonen er desverre nede for tiden. Usikkert om, og i så fall når jeg vil sette den opp igjen.