Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Mulig Litt Problemer De Neste Dagene
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > www.Unlock.no > Informasjon om websidene.
Fredrik
Hey,

Fra i dag, skal jeg fikse opp i en del ting i forumet.

Jeg skal gjøre endringer i koden til et par av filene forumet bruker og rote litt i databasen, så feilmeldinger, eller feil med visningen av forumet kan oppstå. I såfall, send en epost til forum@unlock.no med en gang, og fortell om problemet.

Forhåpentligvis (mest sannsynlig) kommer dere ikke til å merke noe annet enn at språket i forumet blir norsk.
y_not
Endelig norsk....det blir bra greier..smile.gif
ZyCoN
Ja, Norsk ja....hehe.... Hadde vel egentlig klart oss med Engelsk da.... Men forandring fryder.....
Fredrik
Det norske språket er på plass nå. Bare å gå inn i kontrollpanelet å endre.

PS! Jeg har ikke oversatt det, og det er en del dårlige oversettelser. Har rettet opp noen.

Knappene er fremdeles engelske. Skal se om ikke jeg får tid å legge på norsk skrift der også.
EXIDE
Det ble jo bra dette smile.gif

Det synes iallefall jeg at dette ble knall bra , så takker så meget biggrin.gif

Hilsen Jarle.
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!