Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Regler For Bruk Av Forumet
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > www.Unlock.no > Informasjon om websidene.
Fredrik
Har tidligere ikke vært særlig behov for å ha regler i forumet, men det har etterhvert begynt å bli nødvendig med litt mer direkte informasjon om hvordan en skal "oppføre" seg i forumet.

Les reglene HER (eller klikk på linken oppe i høyre hjørne.

PS! Brudd på reglene vil føre til advarsler/utestengelser!
ole martin
Hei!

Det med regler er kjempe bra, men kan jeg komme med et forslag...

Jeg har vært inne på en side der de som gjorde brudd på reglene fikk "warn"...
Du vet når noen legger inn et innlegg... Da står det nickname, hvor mangen innlegg personen har og kortid han/ho ble registrert, medlems nr og hvilken grupper medlemet er i...

Nedenfor, men i samme rute, har de som er registrert en "prosent-teller" på en måte... blush.gif

Nedenfor kan du se hva jeg mener.

Minibruker

Gruppe: Members
Medlem nr.: 3915
Ble med: 26-April 04

Advarsler: (0%)

(Dette kommer rett fra siden www.mopedportalen.com(jeg er en registrert bruker der..)

Det er selfølgelig bare brukeren som ser sin "måler".
Du ser der det står "Advarsler: (0%)....
Det er det jeg mener du kunne brukt som en extra ting cool.gif
Og så kan du bruke et viss tall per. advarsler (f.eks 25%)
Når måleren er på hundre blir medlemmet utestengt i en stund (f.eks 3-7 dager)
Forstår??? Det var bare et forslag... rolleyes.gif
Balkan87
Hm

Det var ikke så dumt da smile.gif

Kansje du kunne gitt "WARN" når noen krangler oxo

Tenk over dette FREDRIK

thumbup.gif
Fredrik
ole martin: Det var det jeg mente. Admin (jeg) ser en advarsels greie under "Registrert:" i alle innleggene i forumet (på alle medlemmene) hvor jeg kan legge til en "warn". Denne er skjult for dere.

Men opplegget er at den bare hjelper meg å huske. Hvis du gjør et mindre brudd på reglene nå, så legger jeg til en "warn", og du får advarselen på PM. Hvis du gjør det igjen senere, kan jeg se at dette har du gjort før, og vurderer da en liten utestengelse. Gjør du derimot et annet brudd, kan jeg heller gi deg en ny warning. Men jeg har ikke tenkt å gjøre det slik at du kan gjøre den samme "forbrytelsen" 10 ganger før du blir utestengt!

Konklusjon: Jeg bruker alltid advarsels-funksjonen, men vurderer i hvert enkelt tilfelle hvor "grovt" bruddet har vært, og om det bør utestenges i tillegg. Det er liksom ikke noe regel at jeg må vente til du har laget nok bråk til at advarsels-greien er oppe på 100% før jeg kan utestenge deg. Funksjonen er bare et hjelpemiddel for å kunne se om medlemmet har gjort noe tull før, og i så fall hva.

Uansett, jeg har ingen planer om å utestenge noen. Men det dukker vel opp noe en eller annen gang som gjør at jeg må det... sad.gif
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!