Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Rødt Lys ?
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > XBOX > XBOX > Programvare
ajay91
mhmm.når jg skal starte ett spill som jeg har lagra på hardisken,så kommer det ett rødt lys og skjermen blir svart ,så må jeg vente 5sek,så blir den til grønn igjen så starter spillet? noen som vet hvorfor..det var ikke sånn før.. mhmm
ZyCoN
det har noe med at xboxen er "opptatt" at den jobber på en måte... er det sånn på alle spill? du kan skifte fargen på lyset via avalaunch..

det er ikke noe å bry seg om...
ajay91
ja det er sånn på alle spill,jeg mener lyset nede ved eject knappen,der den skal lyse grønt hele tia,men når jeg starter ett spill,så bytter den farge til rød , så må jeg vente 5-10 sek så starter spillet. var det ikke sånn at spillet skal starte fortere hvis man har det på hardisken?
ZyCoN
det lyset indikerer at xboxen er opptatt med noe... det skjer når du starter xboxen og trykker på et spill med en gang.... men det kan sikkert hjelpe å installere dashboardet på nytt eller bytte dashboard... hvilket dash bruker du?.... spillet loader raskere via harddisk...
ajay91
jeg har avalaunch,jeg bare innstallerte det på nytt og nå virker det som før tongue.gif
ZyCoN
husk at xboxen er jo som en pc og den kommer fra microsoft. så rare ting skjer...
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!