Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Trenger Hjelp Med Noen Filer...
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > XBOX > XBOX > Programvare
daniboy
Hei! jeg fikk en dvd av en kamerat som inneholdt call of duty finest hour, som er til xbox.

Jeg tror han må ha fått tak i dete gjennom internett.

DVDen inneholdt masse rar filer (r01, r02, r02, r03 osv)

Jeg har oppfattet at nesten alle torrent filene (spillene du laster ned fra en torrent side) er slik når du får dem.

Jeg har lest at jeg må bruke winrar for å extracte filene og der etter igjen å gjøre dem om til en stor iso. fil. Alt dette har jeg gjort.

Problemet var at xboxen min klarer ikke å oppfatte at dette er et spill, på filbehandler menyen på xboxen min viser det bare en stor iso.fil

Jeg lurte da på om det er noe jeg mangler, eller om jeg trenger noen programmer til xboxen som kan spille av iso. filer eller noe sånt.

Venligst gi meg en slags guide på hva jeg skal gjøre smile.gif smile.gif .
daniboy
hei! igjen... tongue.gif

Jeg fant ut problemet selv. Jeg brukte Qwix til å extracte iso filen jeg hadde laget. Da så det litt mer normalt ut. Da kom det masse filer og mapper ( f.eks. Audio, Media, default.xbe osv).
Det neste jeg gjorde var å sende de mappene og filene over til xboxen og da funket alt. wink.gif wink.gif

Jeg viste ikke at Qwix var et så bra program
huh.gif punk.gif
n00ky
du kunne jo bare brukt qwix til å føre filene rett over til xbox uten å pakke ut filene
på din pc harddisk først da..

bare å trykke på "Load ISO"-->velge .ISO- fila--> og trykke på "FTP Upload all"..
(du må selfølgelig sette opp rett instilling for FTP i programmet først, trykk på "Add"
knappen øverst i høyre hjørne og fyll ut infoen der...)
da pakker qwix ut alle filene fra .ISO- filen din og overfører dem til xbox harddisken
som egne filer.. (default.xbe og mapper etc)

i qwix kan du også legge inn flere ISO-filer samtidig og føre dem over.. qwix gjør seg
ferdig med den ene og fortsetter på den andre. (fint om man skal føre over 5-10-20
spill til xbox'en smile.gif bare å dra bort mens programmet holder på eller bare vente om man har god tid og tålmodighet.. hehe tongue.gif)
daniboy
ok tusen takk for infoen thumbup.gif thumbup.gif .

Jeg er helt fersk i dette med å bruke Qwix eller styre med filer som er lastet ned fra bittorrent sider. hehe mobile.gif fish.gif
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!