Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Problemer Med Avalaunch
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > XBOX > XBOX > Programvare
kvammen
Noen som kan hjelpe?
Har fått tak i en del nyere spill men, avalaunch vil ikke lese de. Den kjører orginale spill og andre kopier. Han jeg fikk disseav kjører et annet operativsystem, kan det ha noe med saken å gjøre.

Torbjørn
ZyCoN
det har ingenting med operativsystem å gjøre.. mulig dvd spilleren i xboxen din ikke liker de dvd/cd du har fått nå!!!

har du samsung dvd spiller? vet at de ikke liker alle typer dvd r
kvammen
De andre jeg har prøvd som fungerer er dvd-r og de som ikke virker er dvd+r.Aner ikke hvilken dvdspiller som sitter i, men maskinen er type1

Torbjørn
kvammen
Stemmer det er en samsung ja.
Har prøvd litt, den leser rett og slett ikke dvd+R, finnes det noen mulighet i fikse dette?

Torbjørn
ZyCoN
jupp da har du samme problemet som meg den er sær på dvd+ men takler cdr fint...(man kan ikke få i pose og sekk) har du bestillt spill fra nettet?

Hvis du har tilgang til en xbox til kan du kopiere spilla til harddisken hans og så kopiere spilla til xboxen din etterpå via ftp. dette fungerer bare hvis du har bytta til større harddisk da (noe du burde)...

ellers kan du låne en annen xbox dvd spiller og sette den i din
daniboy
Hei! Som jeg har merket er at du lkanskje har en pc hjemme.

Hvis pcen din har dvd-spiller, så kunne du ha lastet spillet inn på pcen, der etter lastet ned flash FXP, Så får du tak i en krysset nettverkskabel (hvis du har hub trenger du bare normal nettverkskabel). Så kobler du exboxen til nettverket og der ette bruker du Flash FxP til å få kontakt med xboxen og sende over spillet.

Du må ha hardisk for å kunne gjøre dette
ZyCoN
man dette fungerer vel bare hvis dvd`ne er brent til å fungere på pc... ?hvis de er brent til å fungere på xbox så klarer ikke pc`n å lese dem...
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!