Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Qwix, Zfer , Flashfxp ,cuteftp
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > XBOX > XBOX > Programvare
Hoa
Har litt problemer her, jeg skal føre noen filer fra pc til xbox, men uansett om det er qwix,xFER202,flashFXP eller cuteFTP så blir tilkoblingen brutt, noen ganger stopper den på 66% ferdig eller 100% men stopper opp så det ikke blir fullført.
Ved bruk av qwix fra xbox til pc fungere overflytting av spill greit men det er jo ikke det jeg skal msn-cry.gifwallbash.gif

Håper på mange raske problemløslige svar.

Hilsen
Hoa
daniboy
Dø!!!

msn-tongue.gif
n00ky
har du prøvd å legge inn dashboard på nytt?
Hoa
Hei,
nei jeg har ikke prøvd og legge inn nytt dashboard, men kan jo prøve det, hvor finner jeg nytt dashboard og hvordan legger man det inn på xboxen? er helt fersk på dette området..... blush.gif

Hoa
n00ky
du kan laste ned nyeste versjon av dashboardet ditt fra xbins.. (#xbins på EFNET)

etter å ha lastet det ned overfører du det via ftp til xbox'en. bare overskriv det gamle dashboardet du har. Husk å ta backup av dashboardet, om det skulle gå feil med oppdateringen så har du iallefall noe å gå tilbake til. (bare kopier alle filene som hører til dashboardet til din PC harddisk først)
(lurt å ha en boot-disc som f.eks. slayers autoinstaller 2.6 etc om ting skulle gå feil)

Om du har avalaunch som dashboard kan du oppdatere denne direkte fra dashboard. (betinger jo at xbox er koblet til internett, seff tongue.gif ) gå på Settings, nederst står det Update Dashboard (ett hakk under About Avalaunch...)
I menyen som kommer frem velger du den øverste. "Core update"-eller lignende.
og default skin om den trengs.
på denne måten beholder du dine innstillinger i avalaunch men du oppdaterer dashboardet. cool.gif

Thats it.
dooom
QUOTE(Hoa @ 28.03.05, 20:23) *

Har litt problemer her, jeg skal føre noen filer fra pc til xbox, men uansett om det er qwix,xFER202,flashFXP eller cuteFTP så blir tilkoblingen brutt, noen ganger stopper den på 66% ferdig eller 100% men stopper opp så det ikke blir fullført.
Ved bruk av qwix fra xbox til pc fungere overflytting av spill greit men det er jo ikke det jeg skal msn-cry.gifwallbash.gif

Håper på mange raske problemløslige svar.

Hilsen
Hoa

Hadde samme problemet, men det fiksa seg da jeg slo av ett bittorrent prog
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!