Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Side Med Wap Linker
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > Mobiltelefon generelt > Linker til WAP-sider
runeae
Jeg syntes det var vanskelig å finne en side i WAP systemet med linker til ander WAP sider. sad.gif Jeg fant en halv gjort side med mange døde linker som jeg lastet ned og resturerte og la inn nye aktuelle linker med nyttig informasjon. Her er det jeg har funnet av nyttige WAP sider i Norge og noen utenfor Norge. Selvsagt har jeg satt opp siden slik jeg finner det mest hensiktsmessig, andre er kanskje ikke enige.

Siden ligger fortiden på en Start.no server, men jeg ønsker å få tak i et domene med kort adresse, for at skal være enklest mulig.

Adressen er: http://home.no.net/wap0/
Kan ses i Opera thumbsup.gif også, ikke IE thumbdown.gif.

Selv bruker jeg den som startside på min egen telefon (Siemens C65), og det fungerer fint.

Gi tilbakemeldinger her om hva du synes om siden. unsure.gif
Noe jeg er bekymret for er størrelsen, ca 10kB for øyeblikket.

msn-wink.gif
mullah
10 kb er vel litt mye... 10 kb koster vel 1 kr med netcom..

...slå meg hvis jeg tar feil
GangstaP
da slår vi vel deg da "mullah" wink.gif

Hos netcom koster det 20kr pr. MB, altså 0,2kr for 10kb....

Og 10kb er ikke mye, de fleste polytoner er over dette
niggen
Flott jobba. Endelig en side der linkene fungerer.
rocky96
SITÈR(mullah @ 04.06.05 03:30) *

10 kb er vel litt mye... 10 kb koster vel 1 kr med netcom..

...slå meg hvis jeg tar feil

Jeg betaler ingenting for GPRS
Jeg bare setter en Teletopia SIM i Telefonen når jeg skal downloade store mengder
.
Jan Helge
Free GPRS på Teletopia?
runeae

Ny adresse: http://home.no/wap1/index.wml
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!