Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Restart Via Knappene?
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > XBOX > XBOX > Programvare
-Knight-
hei hei..
som kjent har de fleste dashboards mulighet for å restarte (in game reset/restart, IGR). men kan man endre i dash instillingene (f.eks evox.ini) slik at xbox`n restarter totalt (cold reboot) ???

Takker for svar!

Btw, noen som vet om linker til lodding av div lys og dioder (eller annet "pynt") til xbox og kontroller?
ball3
Hardware mods til xboxen din finner du rimelig mye av på xbox-scene under "Xbox Case/Hardware modding" , der har du lesing i noen uker.

Direkte link.
rokzin
Det går ann hvis jeg forstod deg riktig. I evox.ini fila skal det en plass langt nede stå "Power Cycle".. Hvis du fjerner Firkanten foran den linja, lagrer og derretter overfører den, så skal det bare være å velge den i menyen etter en reboot.
-Knight-
tror jeg forklarte meg litt dårlig (beklager)

ang. restart spm: jeg bruker til vanlig evox (+3925) som har det meste av funksjoner..og den har,som alle andre dash, en IGR fuknsjon (in game reset/restart) dvs du kan restarte spillet ved å trykke (hos meg) begge triggers+select og black/start..

så, det jeg lurer på: kan man på noen måte endre denne IGR funksjonen slik at xbox`n resterter helt (slår seg av og på igjen),eller at den går til dashboard`n istedenfor å bare restarte spillet (spillet starter på nytt til vanlig når jeg bruker IGR)
daniboy
hEI! Hold inne left trigger + right trigger + startknappen + back knappen = fullstendig restart
ZyCoN
QUOTE(daniboy @ 13.05.05, 23:08)
hEI! Hold inne left trigger + right trigger + startknappen + back knappen = fullstendig restart

dette blir ikke det samme som cold boot (av&på)
thor918
),eller at den går til dashboard`n istedenfor å bare restarte spillet (spillet starter på nytt til vanlig når jeg bruker IGR)

trur eneste måten er da å fjerne at chipkoden leter etter default.xbe i dvdrom.
for prioriteringa er normalt at koden leter innpå dvdrom først og så deretter på hardisk. så hvis den finner en på dvdrom så driter den i å lete vidre.skjønner?

http://home.alltel.net/nghtshd/evtool.html
er et verktøy for å endre litt på bioser
-Knight-
hey hey...

dette var et greit verktøy!! nå kan jeg bruke IGR til å komme meg "ut" av spillet og rett til dashboard...(å da er det jo bare å slå av boxen via xbmc, genialt!!!)

takker alle for all hjelp!
thor918
biggrin.gif
Bra du fikk det til. thumbup.gif
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!