Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Xbox Media Center
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > XBOX > XBOX > Programvare
zaz
Hei!

Jeg installerte alt på xboxen via en "cd" som jeg lastet ned fra nettet.
Med denne kom en versjon av programmet media center som er ganske gammel nå, jeg vil derfor legge inn en nyere versjon, hvordan gjør jeg dette? Går det ann i det hele tatt?

På forhånd, takk!
ZyCoN
du kan lase det ned igjennom avalaunch....
eller så kan du laste det ned på nettet og overføre det igjennom ftp
zaz
QUOTE(ZyCoN @ 02.08.05, 23:24)
du kan lase det ned igjennom avalaunch....
eller så kan du laste det ned på nettet og overføre det igjennom ftp

Jeg har lastet ned source koden (v 1.1 eller hva den nå heter, fra den offisielle siden), men dette virket ikke, jeg sletta den gammle media center mappen, la inn den nye, la også inn "defualt.xbe" fila (hvis jeg ikke la denne inn i hovendmappen til xbmc så kom den ikke frem uner listen i Appz i evox.

Den kommer altså frem i listen, men når jeg prøver å kjøre det låser xboxen seg når det står loading sad.gif

Noen som vet hva jeg gjør feil?
Fredrik
Du må laste ned en kompilert versjon av XBMC. Det finner du dersom du søker på f.eks. www.thepiratebay.org.

Så overfører du hele greien med default.xbe til en mappe som ligger blant de andre programmene (vanligvis F:\Apps)
zaz
Værre var det ikke blush.gif

Takk Fredrik! thumbup.gif

Takker for andre svar også! =)
zaz
Hmm.. Tok gleden på forskudd tror jeg. Jeg klarer å få opp programmet, men når jeg prøver å spille av musikk er det helt stille! sad.gif

Jeg skrudde så klart lyden på fullt, fortsatt ikke en lyd. Prøvde å starte et spill fra evox, trodde nesten annlegget skulle ta kvelden jeg tongue.gif

Jeg har også prøvd å koble ut høyttalerne og kun bruke TV'en som lyd kilde, fortsatt ikke en lyd. Så det kan ikke være noe med kablene eller xboxen, men programmet, regner jeg med.

Noen som har noen tips om hva som kan være galt?

EDIT:

Programmet var på lydløs når jeg la det inn blush.gif
-Knight-
Prøv å laste ned en annen versjon av programmet...prøv både gammlere og nyere versjoner, og les gjennom "read me" filene,. kan hende det står noe der!?

hvis ikke dette hjalp, prøv følgende
1. rop ut et banneord så høyt du kan
2. kast ting på gulvet eller veggene (prøv taket, men da må det være et sikkelig problem du har)
3.bruk hammer eller en annen stump hard gjenstand og gi både pc og xbox en real omgang
tongue.gif tongue.gif tongue.gif
zaz
QUOTE(-Knight- @ 03.08.05, 19:13)
Prøv å laste ned en annen versjon av programmet...prøv både gammlere og nyere versjoner, og les gjennom "read me" filene,. kan hende det står noe der!?

hvis ikke dette hjalp, prøv følgende
1. rop ut et banneord så høyt du kan
2. kast ting på gulvet eller veggene (prøv taket, men da må det være et sikkelig problem du har)
3.bruk hammer eller en annen stump hard gjenstand og gi både pc og xbox en real omgang
tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Hehe, takker for tipsene wink.gif

Hvis du hadde lest det som står rett ovenfor svaret ditt så hadde du nok sett at problemet er *solved* biggrin.gif

Syns det har blitt litt bedre kvalitet siden jeg oppgraderte fra v 0.6, kan det stemme tro..?
-Knight-
QUOTE(zaz @ 04.08.05, 19:13)
Hvis du hadde lest det som står rett ovenfor svaret ditt så hadde du nok sett at problemet er *solved*  biggrin.gif

arg...hvorfor kan vi mennesker skumlese??? tongue.gif

sorry, så det ikke rolleyes.gif
zaz
tongue.gif
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!