Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Oslo (sinsen): Håndterer Alle Nye Sony Ericsson
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > Kjøp og salg av produkter og tjenester (mobil-relatert) > Trenger du hjelp av andre til å låse opp/fikse mobilen din?
cane
Jeg har kastet inn håndklet på grunn av annen prioritering. Takk til alle! smile.gif

Ha en fortsatt fin dag!
kenthn
thumbup.gif Sendte maill til "cane". Kjapt svar og jeg reiste inn til Oslo. 15 minutter senere hadde jeg fått oppgradert K750i til W800. Helt topp. Anbefalles på det sterkeste.. thumbup.gif
Ingrid (gjest)
Takk for opplåsning av K700i og K750i og oppgraderig av sistnevnte til W800i. Alt fungerer glatt! biggrin.gif Hilsen superfornøyd kunde. thumbup.gif
azn_thi
Anbefales på det sterkeste!! lett å få kontakt med,rask service og grei pris !

thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
Henning
Maken til rask levering har jeg aldri vært borte i!! Tusen takk for utmerket service! Anbefales på det sterkeste! thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
bp69
thumbup.gif Toppen fiksa to SE K750i, entry og operatørlåset. På 1 2 3. Takk for hjelpen thumbup.gif
eek.gif Billig var det også... TOPPEN!
fenris99
Kjapt, trygt og pålitelig!

Anbefales
Dnvr
Genialt av Cane å tilby slik hjelp med å fjerne opertørlås... Gikk utrolig raskt og med veldig bra service:), anbefales selvfølgelig på det sterkeste... thumbup.gif
El Commandante
Anbefales på d sterkeste. Gikk rimelig fort når han var i harstad laugh.gif Mobil funker enda som en kule thumbup.gif Endelig fre for entry
maarf
Anbefales på det sterkeste! 15 minutter etter telefonen var overlevert var min k750 oppgradert til w800 software. Fungerer utmerket! Takk for rask og god service!
Guest_Chris (uregistrert)
Oppgraderte fra K750i til W800i.. Kjapp og god service, ingen problemer med telefonen hittil !

ANBEFALES !
Corfic
Leverte 2 tlf til han og alt gikk bra..!!

ANBEFALES
Tummen
Hyggelig fyr, kjapp service! Fikk låst opp telefonen samme dag som jeg ringte! thumbup.gif thumbup.gif

Mvh
Tummen
Tohmy
Veldig bra service! rask og hyggelig smile.gif Låste opp en W800i på 2 minutter uten problemer.
(Gjest) Ola (uregistrert)
Fikk ordna telefonen bare få timer etter jeg ringte.
Han fjerna entry og unlocka min nye SE k700i. Fungerer utmerket.
Kjapp, billig og ingen problemer
Ebola
En kompis og jeg dro ned til Sinsen og fikk oppgradert våre K750i til W800 biggrin.gif 20 minutter senere var telefonene klare. Takk for ypperlig og rask service smile.gif
Guest_Keiko (uregistrert)
Var innom i desember og fikk oppjustert fra 750 til 800. Er med i heiagjengen thumbup.gif
vilhelm
Bra service, gikk fort, og 100 kroner er billig. Anbefalles på det sterkeste.
Fornøyd
Fikk låst opp operatørsperren på min SE K750i i dag, billig,,,, Jobben var gjort på under 5 minutter, hyggeelig fyr biggrin.gif
Arver_storesøsters_mobiler
Jeg hadde kjøpt en operatørbundet gammal haug (SE K500i) til kjæresten min, og oppdaget raskt at den var full av skit og lort, både i form av reklame på forsiden og i menyene, og lommerusk og navlelo i kriker og innganger.

Ringte Cane, og han var klar med grønnsåpe og skurefille nesten umiddelbart. Ti minutter senere var telefonen klar og i tipp topp stand.

Senere oppdaget jeg imidlertid at det var noe bæsj med kameraet ("driver har feil versjon, please upgrade to yada-yada-yada..."). Ringte stakkars Cane igjen, som måtte slippe pizzaen sin og opp med nerdeleketøyet. Etter ti nye minutter fikk jeg beskjed om at haugen nå var oppgradert, renset, testet og garantert i orden slik den skal være.

Og det er den. Vi har én telefon som funker som ny nå. Det hele levert med en utsøkt holdning og med god kvalitet, til den (svært) nette sum av 200,- kroner.

THANK YOU, SWEDEN!
Fornøyd
Fikk låst opp min SE K750i 17.01.06. Jobben var gjort på under 5 minutter!!!! Billig og ikke minst en kjempehyggelig fyr......
gromitee
Fjernet operatørlås og entry fra min k600i raskt og effektivt!
Utrolig god service, kjempehyggelig kar!
Jeg anbefaler Cane på det sterkeste!

Tusen takk for hjelpen thumbup.gif
Guest
Anbefales på det sterkeste!! lett å få kontakt med,rask service og grei pris !
yoyo
hyggelig fyr. gikk kjempe raskt. bare ca 5 min fra jeg kom til moben var ferdig laugh.gif
Nex
Veldig bra service.
Ringte cane, og han sa det bare var å stikke innom.
Han fikset telefonen på et par minutter.

Anbefales på det varmeste smile.gif
H@nsi
Kjempe hyggelig fyr som gjorde jobben kjempe raskt og veldig billig!!

God service!!

Anbefales på det sterkeste!! biggrin.gif
Christoffer
Cane fikset operatørlås på min k600 på to minutt. Herlig og ærlig fyr som gjør jobben raskt og billig!
Tor-Øivind
Låste opp og unbranded min Telenor K600i. Da jobben tok litt lenger tid en 10min fikk jeg lånetelefon,
snakk om service. Totalt kr.200,- er heller ikke noe å si på. Anbefales thumbup.gif
hoghead
Føler jeg må gi litt tilbakemelding....

Har ikke brukt tjenesten hans sjøl, men det er fordi jeg vil vente til garantien på telefonen er gått ut...

Har en kamerat som har benyttet ham til opplåsning/fjerning av operatørlås på K700i, gikk som en drøm, 2 min og telefonen var åpen og fit for fight.

Anbefalte han til en kollega her om dagen, ringte, kjapt svar, 4 timer senere hadde han fått låst opp og fjernet nettlås på en K750i.

Kjapt, trygt og billig. Nesten som Kiwireklamen wink.gif

Anbefales på det varmeste, og jeg vet hvor jeg henvender meg for å "fikse" fonen min når den tid kommer
Lisa 19
Vil takke Cane for hjelpen en gang til.
Tusen takk!

Mobilen funker bra:)
Og takk tålmodighet og bra veiforklaring. hehe

Hyggelig og flink fyr, absolutt.
Loke_en
Ka kan man si... Raskt, billig, kjempeservice og hyggelig kar. Kan bare bøye meg i støvet.
Anbefales på det høyeste.... thumbup.gif
2mass
Kjempebra, raskt svar på mail, grei kar, grei pris og rask levering. Anbefales sterkt, skal fortsette å bruke denne karen senere om jeg trenger det.

thumbup.gif
saphiens
Jeg har ikke benyttet cane's tjenester, og det kommer jeg heller ikke til å gjøre siden jeg kjøpte en stk Cruiser dongle av han! smile.gif (med mindre jeg ødelegger noe, da er du MIN serviceguy! biggrin.gif

Etter at varen, som jeg forhåndsbetalte for, var ankommet har cane vært utrolig imøtekommende på PM og svart på alle mine dumme(?!) spm! Noe det garantert kommer flere av!

Summa summarum.....cane veit hva service er!

mvh
fornøyd saphiens
Guest_Lars(uregistrert)
Takker! Fikk låst opp mobilen på rekordtid! Anbefaler Cane til alle som bor i nærheten av Oslo.. thumbup.gif
Fred
Kan anbefales på det varmeste. Fikset telefon raskt og greit.
Guest_HurRay(uregistrert)
Fikk låst opp og oppgradert min k750 her om dagen av en veldig sympatisk herremann på Sinsen. Raskt, pålitelig og billig, man kan ikke kreve noe mer. Anbefales på det varmeste:O)
Kadaj
Tja, skulle tilfeldigvis til Oslo på torsdagen etter at jeg hadde kjøpt meg ny telefon.. sjekket litt rundt og fant ut at den billigste måten å få fikset på operatørlåsen må jo være Cane på forumet her... sikkert og visst så kjørte jeg opp til Sinsen og fikk låst opp mobilen iløpet av utrolig kort tid.

Cane kan anbefales på det varmeste. =)

- og takk igjen for utmerket hjelp.
Philip
thumbup.gif fikk w810 opplåst etter mindre enn 3 min., sparer på fram og tilbake sending oxo biggrin.gif etter 10 min med buss så er alt gjort, du er herlig. ANBEFALES PÅ DET STERKESTE
Fullgass
smile.gif Jeg sende mail til Cane's fikk raskt svar jeg dro ned til sinsen og fikk oppgradert mobilen fra K750i til W800i gikk raskt og greit. Det er ikke alle som oppgraderer K750 som har CID49 hardware(eller lignende) CID 36 er mye enklere sies det.
Han oppfattes som flink og vet hva han holder på med, og ærlig.

Anbefales. thumbup.gif
Guest_Arve(uregistrert)
Oppgraderte k750i til w800i på 10 min. Fungerer fint! Endelig! smile.gif
tormodro
Hei!!
Har nettopp vært og fått oppgradert en K750i til W800, og oppgradert software i en W810i (fjernet alt med Netcom,) samt fjernet operatørsperre til begge disse. Tok kontakt på telefon, og det var bare å komme etter avtalt tid. Det tok 20 min. så var alt fikset og telefonene fungerer perfekt. Skikkelig service får man si!!! Anbefaler han på det varmeste biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Guest_Geir(uregistrert)
Takker for rask og effektiv behandling, tok kontakt på telefon avtalte tid innen 30 min, og telefonen min ble låst opp fra netcom, samt oppgradert fra 750i til 800. Takker og bukker. thumbup.gif
Man Eating Duck
Jeg var innom ham i går ettermiddag, etter å ha gjort en avtale på mail.
Han oppgraderte min k750i til w800i, det tok ca. 15 minutter. Tlf fungerer perfekt i etterkant.
Han var ryddig og rask, og tok seg tid til å svare grundig på noen andre spørsmål jeg hadde.
Han virker som om han har peil smile.gif

Kan ikke annet enn å anbefale på det varmeste!
Guest_Espen(uregistrert)
Takker for rask og smertefri operasjon på min K750i biggrin.gif .
Anbefaler Cane for de som trenger å få fjernet simlock osv. !!!
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!