Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Forumet Er Oppgradert!
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > www.Unlock.no > Informasjon om websidene.
Fredrik
Som dere sikkert har lagt merke til er forumet nå oppgradert (fra Invision Power Board 1.3.1 til 2.1).
Det nye forumet har en rekke nye funksjoner, som jeg skal gå nærmere inn på senere.

Siden oppgraderingen var ganske omfattende, og hele designet måtte redesignes er det en del bugs som må fikses. Og her må dere hjelpe meg... thumbup.gif (yucky.gif).

Vær snill å gi beskjed dersom:
  • Noe ikke fungerer
  • Noe mangler (f.eks bilder)
  • Noe ser rart ut (feil i utseende)
  • Du har forslag til forbedringer
  • Etc.
Om mulig, legg ved screenshot av feilene. Feil kan rapporteres til meg på e-post (forum krøllalfa unlock.no) eller postes direkte her (bruk vedleggsfunksjon til å legge ved screenshot)

Jeg er allerede oppmerksom på følgende feil:
  • Forumet er på engelsk (dette kan ta litt tid å fikse)
  • Login-skjermen ser rar ut (feil i designet)
  • Noen av knappene er grå i kantene (blir fikset om noen dager)
  • Knapperaden over feltet du skriver innlegg i (teksteditoren) har en designfeil (altfor høy, og bred) FIKSET
  • Vinduet med smilies (når du skriver innlegg) er for smal (fikses antagelig før du leser dette) FIKSET
  • Knappen oppe til høyre, under "New topic" som det står "Options" på ser litt rar ut (feil i designet)
  • Smilier i gamle innlegg fungerer ikke FIKSET

Før du rapporterer feil - tøm cache i nettleseren (midlertidige filer). Det kan hende nettleseren din bruker filer fra det gamle forumet = rare feil. I Internet Explorer trykker du Verktøy, alternativer for internett, Slett cookies (kjeks?), Slett midlertidige filer (eller noe sånt).
Jmsmms
Bra forum det her Frdrik smile.gif Men mange gamle poster kommer som ulest og feil dato mad.gif

Er ikke sikker med feil dato men det virker sånn...

Edit: Får ikke autologin når jeg går rett inn til adressen til forumet (forum.unlock.no) hvis jeg lukker nettlesern min eller går inn på en annen side med det samme vinduet og går tilbake ved å skrive inn adressen får jeg ikke autlogin sad.gif
HoKo
Hei hei!

Gratulerer med ny versjon tongue.gif
Er sikkert en del bug fixes som er kommet i den nye tongue.gif

Ser bra ut detta
Fredrik
QUOTE(Jmsmms @ 22.09.05, 08:39) *

Bra forum det her Frdrik smile.gif Men mange gamle poster kommer som ulest og feil dato mad.gif

Trykk på denne linken (evt. trykk på "Mark all forums as read" linken langt nede på forsiden, til høyre)

QUOTE(Jmsmms @ 22.09.05, 08:39) *

Edit: Får ikke autologin når jeg går rett inn til adressen til forumet (forum.unlock.no) hvis jeg lukker nettlesern min eller går inn på en annen side med det samme vinduet og går tilbake ved å skrive inn adressen får jeg ikke autlogin

Forsøk å logge ut av forumet, og logge inn igjen, og hak av på "Remember me" til høyre for feltet du skriver inn brukernavn.

QUOTE(HoKo @ 22.09.05, 08:46) *

Gratulerer med ny versjon tongue.gif
Er sikkert en del bug fixes som er kommet i den nye tongue.gif

Bugs er til for å fikses! msn-tongue.gif
cruch
Toppers dette! smile.gif
Guest
syntes det var bedre design før jeg biggrin.gif
Fredrik
QUOTE(Guest @ 22.09.05, 09:54) *

syntes det var bedre design før jeg biggrin.gif

Designet er jo 95% likt som før dry.gif
Jmsmms
Ser også at du har fått en status om online/offline på brukern. Nederst ved brukerstatusen thumbup.gif

Vedlagt bilde smile.gif
EXIDE
Knall bra, men litt uvant med engang thumbsup.gif
Jan Helge
Synes det var nice jeg.... men som EXIDE sa: litt uvant. hehe

NB!
Første post med det nye designet. biggrin.gif
Fredrik
Forumet er oppgradert igjen. Denne gang fra v2.1 til v2.1.1 smile.gif
y_not
Jeg savner NYE INNLEGG saken...jeg vil ikke ha den i min assistent.
Den er liten og uoversiktelig. Likte den gamle best...da fikk jeg hele listen over innlegg jeg ikke hadde lest...

Nei fysj
Jmsmms
Jeg likte det gamle forumet best ja. "Det enkle er ofte det beste" smile.gif
datating
QUOTE(y_not @ 23.09.05, 21:56) *

Den er liten og uoversiktelig. Likte den gamle best...da fikk jeg hele listen over innlegg jeg ikke hadde lest...

Nei fysj

Ja, faktisk enig der...
Fredrik
Hæ? Er det "View new posts" dere snakker om? Den er jo her enda... Jeg er ganske sikker på at ingen av tidligere funksjoner er fjernet.
Jornan
Syns det hadde vært fint om forumet kunne ha blitt på norsk som det vare før. Sikkert bare en tilvendingssak, men det hadde vært fint smile.gif
Jmsmms
[quote name='Fredrik' date='22.09.05, 06:00' post='49823']

Jeg er allerede oppmerksom på følgende feil:[list]
[*]Forumet er på engelsk (dette kan ta litt tid å fikse)

[quote name='Jornan' date='24.09.05, 09:57' post='49953']
Syns det hadde vært fint om forumet kunne ha blitt på norsk som det vare før. Sikkert bare en tilvendingssak, men det hadde vært fint smile.gif
[/quote]

Han har jo svart på dette, at det kan ta tid smile.gif
Jmsmms
Ser at forumet er på Norsk nå(det er vell fortsatt under oppdatering)

Nederst på siden står det språk/Language(eller noe) Jeg valgte Norsk2. er dette noe som fortsatt er under oppdatering cool.gif
Fredrik
QUOTE(Jmsmms @ 24.09.05, 16:40) *

Ser at forumet er på Norsk nå(det er vell fortsatt under oppdatering)

Nederst på siden står det språk/Language(eller noe) Jeg valgte Norsk2. er dette noe som fortsatt er under oppdatering cool.gif

Den mangler masse tekst, så det er ting som ikke fungerer da...
Jmsmms
Hvor lang tid tror du det vil ta før forumet blir på Norsk smile.gif
Jornan
Beklager. Så ikke det smile.gif
EXIDE
QUOTE(y_not @ 23.09.05, 21:56) *

Nei fysj

Y_not: Finn frem brillene tongue.gif
Jan Helge
Smør dere med tålmodighet... tongue.gif
y_not
QUOTE(Fredrik @ 24.09.05, 05:42) *

Hæ? Er det "View new posts" dere snakker om? Den er jo her enda... Jeg er ganske sikker på at ingen av tidligere funksjoner er fjernet.

Fant den... blush.gif
EXIDE
Jeg savner hvem som har vært online siste døgnet smile.gif
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!