Trenger du hjelp til fjerning av operatørlås?
Unlock hjelper deg!
Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Ny Logo Til Unlock.no - Fin Eller Stygg?
Unlock.no Diskusjon - Låse opp operatørlås > www.Unlock.no > Informasjon om websidene.
Fredrik
Har lenge tenkt på at logoen til unlock.no trenger en liten oppussing - hovedsaklig fordi den ikke finnes i høy oppløsning.

Siden det nå er aktuelt å trykke opp noen T-skjorter MÅ logoen være i høy oppløsning, noe som betyr at den må lages på nytt.

Jeg har laget et forslag til ny logo.

Er denne logoen bedre enn den gamle?

NY:
IPB Image

GAMMEL:
IPB Image

(høy oppløsning)
Trykk for å vise vedlegg
tedis74
ja denne såg fin ut.

thumbup.gif
N o k i a
QUOTE(tedis74 @ 24.10.05, 11:43) *

ja denne såg fin ut.

thumbup.gif

Den var stygg, ser veldig uprofesjonell ut..
lie
Syntes den så veldig merkelig ut med en gang, men etter å ha sett et par sekunder på den, så er den ikke så værst:D bedre en den gamle egentlig:D
tedis74
QUOTE(N o k i a @ 24.10.05, 12:11) *

QUOTE(tedis74 @ 24.10.05, 11:43) *

ja denne såg fin ut.

thumbup.gif

Den var stygg, ser veldig uprofesjonell ut..

Det er for du er vant med den 4 kanta logoen.
Mortiz
Liker den gamle best jeg. den nye ser ikke like proff ut som N o k i a ssnakket om
Fredrik
Det jeg misliker med den gamle er at skriften er stygg, og ikke så lett å lese.
Jan Helge
QUOTE(Fredrik @ 24.10.05, 20:32) *

men når sant skal sies så er ikke den nye noe bedre heller... bare en liten mening. msn-wink.gif
Jornan
Liker den gamle bedre. Den nye var fin, men det var så "moderne" bokstaver. Så ut som noen hadde rablet det ned med snirklete bokstaver smile.gif
y_not
Fin den nye
Iminzilion
Jeg syns den nye var bedre en den andre. Men det er noe med den nye som jeg ikkje helt greie sette merke til.

Men er vel bare å skifte til den logoen.
Folk liker vel den bedre etter hvert smile.gif
Siden folk er vant me den gamle.
Jmsmms
Jeg synes den gamle var best
panixz
Jeg synes at hvis man først skal bytte logo, bør man skifte ut hele designet på siden. synes det å kun skifte skrift er litt "uprofft"
tongue.gif
Fredrik
QUOTE(panixz @ 27.10.05, 14:26) *

Jeg synes at hvis man først skal bytte logo, bør man skifte ut hele designet på siden. synes det å kun skifte skrift er litt "uprofft"
tongue.gif

Poenget med logoskiftet er ikke å gi unlock.no ny profil, men å gjøre logoen tilgjengelig i høy oppløsning, for f.eks. trykk på t-skjorter. Har ikke peiling på hvilken font som ble brukt i den originale logoen, så får ikke laget den på nytt.
Quasam
profft og uprofft... blabla
Jeg kan synse jeg og.
Jeg synes den nye så barnslig ut.
Den gamle har en digg skrift som minner meg litt om War Games
(btw. en kongefilm.)
Det er jo hacking unlock handler om.
EXIDE
Jeg synes faktisk at den gamle ser mye bedre ut (mer proff).
Den nye: Bokstavene ser jo ut som de er skrift av en fra første klasse (grunnskolen da) wink.gif
milleniam
QUOTE(Fredrik @ 24.10.05, 20:32) *

Enig at skriften er stygg. Jeg likte veldig godt den nye, dessuten er det fint med litt forandringer på forumet.
Det er som du sier litt vanskelig å lese, blir litt rotete på en måte.. Den gammle var firkantet , dårligere enn den nye og oppbrukt!
Var på tide at man vurderer ny synes jeg, keep up the Good Work wink.gif
EXIDE
Synes du burde bruke en mere nøytral skrift noe alla logoen på unlockshop.no wink.gif
jealei
hvor lenge skal denne avstemningen vare? Jeg likte best den gammle den nye har litt barnslig skrift
Fredrik
QUOTE(EXIDE @ 29.10.05, 22:49) *

Synes du burde bruke en mere nøytral skrift noe alla logoen på unlockshop.no wink.gif

Nah, synes det ble litt kjedelig, dessuten vil jeg helst ikke at folk skal tro at UnlockShop og Unlock.no er det samme. Å ha lignende logo løser ikke akkurat den misforståelsen.
Trykk for å vise vedlegg

QUOTE(jealei @ 29.10.05, 23:36) *

hvor lenge skal denne avstemningen vare? Jeg likte best den gammle den nye har litt barnslig skrift

I alle fall til det har kommet litt flere stemmer.
Om den nye skriften ser barnslig ut - hva kaller du da K'en i den gamle skriften? yucky.gif
ZyCoN
alle fall til det har kommet litt flere stemmer.
Om den nye skriften ser barnslig ut - hva kaller du da K'en i den gamle skriften? yucky.gif

den gamle skriften ser helt grei ut... men den nye ser ut som den har kommet rett ut fra "the tentacle" noen som husker det spillet??? Genialt forresten...

Synes den gamle er MYE bedre.... Stemmer for at den nye er barnslig... Men du gjør akkuratt hva du vil Fredrik
fedjak
Må si de nye ikke ser så bra ut. Den gamle syntes jeg både ser proft og stilig ut, mens de nye er noe mer hjemmemekka ut. K i en gamle kunne kansjevært bedre, men overall inntrykket fra den gamle er mye bedre.

men men smak og behag selvsagt...
kent Ole
Den nye logoen er fin, den er for vanlig. Jeg assosierer den gamle logoen til noe mye mere.. Unlock.on

Du har markedsført siden din med den spesielle logoen lenge, og den er bra.. :-)
Vet du hvor mange tusen som allerede kjenner til logoen din?
Hvor mye vil stoler på infoen vi får fra akkurat "den gamle logoen".
Hvor mange som har kjøpt trenester av akkurat din side, med akkurat "denne gamle logoen".
--------- Hold på den gamle logoen --------------

Guest
Den ser ut som logoen til tena lady huh.gif
jedikan
den er perfekt thumbup.gif
Stig Olsen
Jeg stemmer på den nye..
Og som fredrik sier. K'en i den gamle ser litt sliten ut biggrin.gif
B-rage
Den gamle er bombe sikkert kulest! men bomber er kje sikkre.. wink.gif
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den skikkelige siden, med mer informasjon, formattering og bilder, vennligst trykk her.
Dette er den simple utgaven av forumet. Klikk her for å se normalutgaven. Besøk gjerne sponsoren vår også: Unlock.no / Unlock blog
Unlock iPhone, Unlock iPhone 3G and iPhone 3GS unlocking | Unlock and Jailbreak iPad | Låse opp operatørlås og unlock | iPhone med knust skjerm? Vi bytter knust glass på iPhone!